środa, 6 sierpnia 2014

Ważna informacja !

Hej. Chciałam was tylko poinformować, że mam problemy z 3 rozdziałem 
Zniknął. Po prostu go kurde nie ma i nie mam bladego pojęcia co się z nim stało.
Był chyba jednym z najważniejszych rozdziałów dlatego po prostu gdy zobaczyłam, że go nie ma to prawie włosy sobie z głowy wyrwałam.
Niestety nia miałam go nigdzie zapisanego.
Będe musiała go napisać od początku.
Dlatego mam do was prośbę...
Jeśli KTOKOLWIEK pamięta jakie sytuacje tam były to prosze aby napisał o nich w komentarzach.
Ja niestety wszystkiego nie pamiętam a zależy mi żeby rozdział nie różnił sie za bardzo od tamtego i żeby były w nim wszystkie ważne rzeczy.
Dlatego zrobimy tak - Napiszę to co pamiętam i najwyżej będę dopisywać, okej ?
Rozdział będzie aktualizowany i tyle :/
Naprawdę przydałaby mi się teraz pomoc.
Mam nadzieję, że mogę na was liczyć i że rozdział 3 niedługo się pojawi :)
DZIĘKUJĘ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz